Indicatorii de calitate pentru furnizarea serviciului de acces la internet 2015 trimestrul 1 A. Indicatori de calitate administrativi A1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate cereri: 3 zile b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate cereri: 4 zile c) Procentul cererilor solutionate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul final (30 zile): 100 % A2. Termenul de remediere a deranjamentelor a) Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 12 ore b) Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 24 ore c) Procentajul deranjamentelor remediate in intervalul de timp convenit cu utilizatorul (48 h): 100% A3. Frecventa reclamatiilor utilizatorului final: 15 reclamatii la 500 de clienti A4. Frecventa reclamatiilor referitoare la deranjamente: 15 reclamatii la 500 de clienti A5. Frecventa reclamatiilor privind corectitudinea facturii: 0 la 100 de clienti A6. Termenul de solutionare a reclamatiilor primite de la utilizatorii finali: - Durata in care se incadreaza 80% din cele mai rapid solutionate reclamatii? 12 ore - Durata in care se incadreaza 95% din cele mai rapid solutionate reclamatii? 24 ore - Procentajul reclamatiilor solutionate in termenul asumat de furnizor (48 ore)? 100%